1.png 2.png 3.png 4.png 5.png 6.png 7.png 8.png 9.png
Sponsoring Sep
16

Nieuwe sponsor supermarkt-app Crisp

Nieuws afbeelding AH&BC verwelkomt supermarkt-app Crisp als nieuwe sponsor

Amsterdam heeft er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. De online super, die zich vooral richt op jonge gezinnen met kinderen, levert in ieder geval de komende 3 jaar een bijdrage. Niet alleen financieel, maar ook met lekkere producten op en naast het veld.

Tetske van Loon is marketing manager bij Crisp, en zelf ook fervent hockeyer. Over de nieuwe samenwerking zegt Van Loon het volgende: "Bij Crisp verheugen we ons erop om Amsterdam te steunen. Niet alleen financieel maar ook met het delen van de kennis wat goed eten is. Het is belangrijk om dat van jongs af aan al mee te krijgen. In onze Crisp-app vin dje met zorg en aandacht gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan Hollandse druiven, voedzame seizoensgroenten uit Nederland en handige eiwitrepen voor na de training. Bij Amsterdam kunnen we een breed publiek bereiken van jong tot oud. Daar sluit onze missie om beter eten bereikbaar te maken voor meer mensen goed op aan."

Crisp is de supermarkt-app voor knettervers eten. Ontzettend lekkere producten, volop in het seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat krijgt Crisp voor elkaar door rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je boodschappen in huis. En wat je vóór 22.00 uur bestelt, wordt morgen in heel Nederland bezorgd.